W wystąpieniu podczas Life Science Open Space 2018 Piotr Godlewski zaprezentuje narzędzia służące ocenie komercyjnego potencjału firmy. Odpowie też na pytanie, gdzie warto poszukiwać klientów i jak to sprawdzić. W swojej prelekcji odniesie się do doświadczeń branży kosmetycznej.
Life Science Open Space 2018 to doroczne Forum Współpracy i Innowacji dla Zdrowia i Jakości Życia. Impreza zgromadzi profesjonalistów, fanów i użytkowników technologii służących człowiekowi – ludzi nauki, biznesu, polityki i administracji nastawionych na działanie i rezultaty. Open Space nawiązuje do otwartej, przyjaznej atmosfery, sprzyjającej efektywnemu networkingowi w pięciu kategoriach: Open Innovation, Challenge, Demo, Kariera i StartUp. Tematy obejmują – badania nad lekami; zdrową żywność; aktywne zdrowe życie; digital health; nanotechnologie; kosmetyki; zdrowe budynki i inne.
Więcej informacji o kategoriach prezentacji i sesjach tematycznych na stronie konferencji http://lsos.info. Do prezentacji zostanie wybranych tylko 70 prezentacji – najlepszych pod względem jakości, możliwości podjęcia współpracy i korzyści dla uczestników. Rejestracja trwa. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.