„Nowe pomysły zmieniają świat. Rzecznicy patentowi pomagają kreatywnym przekuć je w sukces” – tak brzmi hasło kampanii edukacyjnej przygotowane przez Kancelarię JWP. Zadaniem niniejszej inicjatywy jest przedstawienie rzecznika patentowego przedsiębiorcom, wynalazcom, naukowcom, twórcom i innowatorom jako najlepszego przewodnika po świecie własności przemysłowej.
Głównym elementem kampanii jest krótki film animowany pokazujący rzecznika patentowego z przymrużeniem oka. Na stronie projektu 100-lecia zawodu rzecznika patentowego w Polsce zamieszczone zostały również artykuły, materiały filmowe, w których rzecznicy patentowi, reprezentujący trzy różne pokolenia, opowiadają o sobie oraz historie polskich wynalazców. Wisienką na torcie jest quiz, dzięki któremu użytkownik dowie się, czy ma zadatki na prawdziwego wynalazcę.
Zapraszamy do obserwowania kolejnych odsłon kampanii w mediach społecznościowych – na Facebooku oraz LinkedIN. Projekt zwieńczy zaplanowany na 6 listopada webinar edukacyjny popularyzujący wiedzę na temat ochrony własności intelektualnej i przemysłowej, który poprowadzi rzecznik patentowy Iwona Płodzich-Hennig.