Znak towarowy jako część strategii budowania silnej marki
Pokaż na mapie
Data i Godzina: 2017-02-08 | 10:00 - 11:30
Miejsce: Kancelaria JWP Rzecznicy Patentowi, ul. Żelazna 28/30, 00-833 Warszawa
Dla kogo:

Graficy, twórcy identyfikacji wizualnej, przedstawiciele agencji marketingowych/reklamowych/brandingowych.

Opis:

Fundacja JWP, kancelaria JWP Rzecznicy Patentowi, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej, Polskie Stowarzyszenie Marketingu oraz magazyn "Grafmag" zapraszają na warsztaty "Znak towarowy jako część strategii budowania silnej marki". Jest to drugie z cyklu spotkanie w ramach szkoleń z zakresu ochrony własności intelektualnej, przeznaczonych dla przedstawicieli agencji marketingowych/reklamowych/brandingowych (pełna lista szkoleń w ramach całego cyklu).

jwp_zaproszenie_warsztaty_logo_2

Prelegenci:

Magdalena Maksimowska, rzecznik patentowy

Program:
  • Kiedy logotyp staje się znakiem towarowym?
  • Jakie są narzędzia ochrony znaków towarowych?
  • Co należy uwzględnić budując strategię ochrony znaku towarowego?
  • Studium przypadku
Warunki uczestnictwa:

Szkolenie jest bezpłatne. Rejestracja na szkolenie jest już zamknięta. W przypadku rezygnacji z seminarium prosimy o przesłanie informacji na adres fundacji: fundacja@jwp-fundacja.pl.

Ta strona korzysta z plików cookie. Sprawdź naszą politykę prywatności aby dowiedzieć się więcej.
Zgadzam się
x